Greek Farms. Το εξωστρεφές Portal προώθησης Ελληνικών αγροδιατροφικών προϊόντων και οι λειτουργίες του

Το εξωστρεφές Portal Ελληνικών αγροδιατροφικών και γεωργικών προϊόντων Greek Farms που αναπτύσσει το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων με την στήριξη του ταμείου ανάκαμψης, προβλέπει την προώθηση των ελληνικών προϊόντων αγροδιατροφικού χαρακτήρα, μέσω μιας κεντρικής, κυβερνητικής πολύγλωσσης (τουλάχιστον 8 γλώσσες) πλατφόρμας. Οι επισκέπτες του portal, καταναλωτές και έμποροι, θα έχουν την δυνατότητα περιήγησης και άντλησης πληροφοριών, μέσω πλήθους διαφορετικών οπτικών, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα τους. Ενδεικτικά:

  • Θα αναδειχθεί η Μεσογειακή Ελληνική Διατροφή, μέσω πολυμεσικού περιεχομένου, πληροφοριών, συνταγών, υλικού video και φωτογραφιών, ώστε οι καταναλωτές εκτός Ελλάδος να έρθουν σε επαφή με την Ελληνική διατροφή και να έχουν την ευχέρεια παρασκευής ελληνικών συνταγών στην κουζίνα τους.
  • Θα αναδειχθούν ιστορικές τοποθεσίες και σημεία έλξης ιστορικού ενδιαφέροντος και θα συνδυαστούν με προϊόντα που παρήγαγε ιστορικά η περιοχή.
  • Θα αναπτυχθούν διακριτές διαδρομές επιλεγμένων τυποποιημένων προϊόντων, παρέχοντας συνδυαστικά προϊόντα τουριστικού και αγροδιατροφικού ενδιαφέροντος. Ενδεικτικά διαδρομές οίνου, λαδιού, μελιού, κλπ.
  • Το Brand Greek Farms θα συνδεθεί με την κατανάλωση τοπικών προϊόντων στις τουριστικές επιχειρήσεις, παρέχοντας στον επισκέπτη τη διασφάλιση ότι καταναλώνει Ελληνικά τοπικά προϊόντα υψηλής αξίας, στις ξενοδοχειακές μονάδες που φιλοξενείται.
  • Στο Portal Greek Farms θα αναρτώνται, μέσω υπηρεσιών διαλειτουργικότητας, οι πληροφορίες που διαθέτει το ΥΠΑΑΤ (Μητρώο Αγροτών και Μητρώο Συνεταιριστικών Οργανώσεων) για τους κατά κύριο επάγγελμα αγρότες και τους συνεταιρισμούς, με τελικό στόχο το ΥΠΑΑΤ να παρέχει την απαραίτητη υποδομή, ώστε κάθε παραγωγός και συνεταιρισμός να διαθέτει στο portal Greek Farms την δική του προσωπική σελίδα internet marketing.
  • Το portal Greek Farms θα λειτουργεί ως διαρκής ψηφιακή Β2Β έκθεση ελληνικών αγροτικών προϊόντων προσφέροντας την βασική υποδομή για την προβολή των ελληνικών αγροτικών προϊόντων και τη διασύνδεση προσφοράς και ζήτησης με τις επιχειρήσεις του εξωτερικού.

Πηγή: www.otavoice.gr